Social Media w Branży Deweloperskiej

„Podstawowa zasada wszystkiego, co robimy w Social Media, polega na tym, że jeśli stawiasz użytkownika na pierwszym miejscu, wszystko inne będzie za nim podążać”

zapytaj o ofertę

Jak działamy?

Analiza Inwestycji i konkurencji. Przedstawiamy strategię i budżety na prowadzenie kont w Social Media. Po akceptacji wprowadzamy plan działania. Raportujemy naszą pracę i wprowadzamy niezbędne aktualizacje i nowości.

Estetyczne grafiki

Używamy estetycznych grafik i skutecznych nagłówków

Różnorodność postów

Tworzymy różne rodzaje postów: grafiki, video, zdjęcia 360, wirtualne spacery, transmisje na żywo

Treści

Publikujemy treści wtedy, kiedy Twoi fani korzystają z socialmediów

Dopasowanie

Ilość wpisów i ich formę dopasowujemy do grupy docelowej Twojej inwestycji

Możliwości integracji

Korzystamy z możliwości, jakie dają nam aplikacje współpracujące z social mediami

Obsługa komentarzy i zapytań

Odpowiadamy fanom w komentarzach i zapytaniach (Messenger, WhatsApp, Facebook, Instagram)

Monitorujemy Social

Monitorujemy, co o Twojej inwestycji mówią w social mediach

Zarządzamy kryzysami

Mierzymy nasze działania

Mierzymy nasze działania −„W końcu, jeśli nie mierzysz, jak idą te testy… jaki był sens?.”

Zwiększamy ruch

Zwiększamy ruch z innych źródeł

Aktywność

Dzięki nam jesteś aktywny na grupach na Facebooku

Dedykowany opiekun

Dedykowany opiekun dla Twojej inwestycji

Miesięczne raporty

Facebook i Instagram Stories

Korzystamy z Facebook i Instagram Stories

Konkursy i promocje

Prowadzimy konkursy i promocje na social mediach

Cykliczne spotkania

Wprowadzamy cykle na Twoich kanałach social media, np. cotygodniowy cykl z ekspertem w dziedzinie umów deweloperskich

Wydarzenia

Nawiązujemy do wydarzeń z okolicy inwestycji, np. maratony biegowe, akcje charytatywne

Social Media w Branży Deweloperskiej

Social media

"Podstawowa zasada wszystkiego, co robimy w Social Media, polega na tym, że jeśli stawiasz użytkownika na pierwszym miejscu, wszystko inne będzie za nim podążać"

Dlaczego warto powierzyć nam działania w Social Media?

1

Przy ustalaniu strategii Twojej inwestycji wykorzystujemy znajomość charakterystyki pokoleń i archetypów

2

Zerowy Moment Prawdy Twojej inwestycji w social mediach

3

Analiza SWOT Twojej inwestycji

4

Analizujemy nowości na social mediach, które przynoszą efekty w branży deweloperskiej

5

Z nami zawsze będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami w mediach społecznościowych

6

Wykorzystujemy Messenger do sprzedaży Twojej inwestycji

7

Wykorzystujemy chatbotchy na social mediach

8

Wykorzystujemy VR i AR - wzbudzamy nowe emocje poprzez zastosowanie najnowszej technologii

9

Wykorzystujemy video i transmisje na żywo do budowania jak największych zasięgów

10

Zwiększamy zasięg i zaangażowanie fanów (udostępnienia, komentarze, reakcje)

11

Stawiamy na jakość treści

Nasze realizacje

Przekonaj się sam jaką moc w sprzedaży inwestycji mają Social Media

Sprawdź nasze realizacje

Portfolio
ozdoba ozdoba

Baza wiedzy

najnowsze artykuły

chatbot - w jaki sposób poprawi komunikację z twoją marką

Autor:  | 0 Komentarzy

Sprawdź, jak chatbot może poprawić komunikację z Twoją marką!

Komunikacja z klientami jest kluczem do sukcesu Twojej firmy. Dzięki niej możesz zbudować swój wizerunek i wyróżnić się na tle konkurencji. Jeśli jednak: masz problem ze sprawnymi i szybkimi odpowiedziami…

czytaj więcej
AI w biznesie nieruchomościowym

Autor:  | 0 Komentarzy

AI w biznesie nieruchomościowym – science fiction czy szansa?

„ludzie mają tendencje do przeceniania krótkoterminowych skutków technologii i niedoceniania jej długoterminowych skutków” prawo Amary AI to obecnie dwie najpopularniejsze literki łacińskiego alfabetu, gdyż w związku z ostatnio obserwowanym skokowym…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

Czy prezentowanie cen na stronie inwestycji to dobry pomysł? Jakie są wady i zalety takiego rozwiązania?

W świecie finansów istnieje wiele przekonań na temat pieniądza. Dla wielu osób temat ten wciąż pozostaje tematem tabu. O pieniądzach się nie mówi, a o zarobkach się nie dyskutuje. Mówi…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

Cohousing – czym jest idea wspólnotowego mieszkalnictwa?

Rynek nieruchomości pozwala deweloperom realizować najróżniejsze inwestycje mieszkaniowe. Idei i przeznaczeń może być tutaj naprawdę mnóstwo. Jedną z nich jest, rozwijająca się na zachodzie ale również w Polsce forma mieszkalnictwa…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

TikTok w branży nieruchomości. Jak wykorzystać jego potencjał w promocji sprzedaży mieszkań?

Aplikacje mobilne są dziś obecne w każdym smartfonie, tablecie, czy laptopie. Mogą to być aplikacje społecznościowe, finansowe, czy też nawigacyjne. W ostatnim czasie jedną z najszybciej rozwijających się aplikacji społecznościowych…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

Czy rynek pierwotny to pewna lokata? Czy obarczona jednak ryzykiem, jeśli tak to jakim?

Wiele osób marzy o zakupie własnego mieszkania. Bez względu na to, czy będzie ono duże, czy małe, ważne, żeby było własne. Mieszkania można obecnie nabyć zarówno na rynku wtórnym, jak…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

Eleon Musk i kupno Twittera. Jak wykorzystać Twittera w branży deweloperskiej?

Nie ulega wątpliwościom, że social media są obecnie idealnym miejscem do prowadzenia skutecznego marketingu internetowego dla biznesu. Korzystają z nich przedsiębiorcy z różnych branż, w tym również ci z branży…

czytaj więcej

Masz pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!

Napisz do nas wypełniając formularz kontaktowy. Odpowiedni specjalista skontaktuje się z Tobą w ciągu 1 dnia roboczego.

    Wyrażając poniższą zgodę, oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z Polityką prywatności, oraz że znam przysługujące mi prawa odnośnie RODO.

    facebook linkedin youtube