Pełna obsługa Deweloperów

Zapewniamy obsługę 360 stopni na każdym etapie procesu inwestycyjnego. Doświadczeni eksperci znajdą dla Państwa odpowiedni grunt, wesprą przy planowaniu i realizacji oraz zapewnią sprawdzone narzędzia do skutecznej komercjalizacji inwestycji.

Nasz cel to tworzenie idealnie dopasowanych do potrzeb konsumentów realizacji z maksymalną skutecznością terminową i kosztową.

zapytaj o ofertę

Raport Marketing Nieruchomości

    Raport

    Najwyższa jakość

    W opracowaniu kompleksowej strategii sprzedażowej i marketingowej oraz planowaniu polityki cenowej opieramy się na szczegółowej analizie planów lokali mieszkalnych czy użytkowych oraz uważnym sprecyzowaniu grup docelowych oferowanych produktów.

    Współpracę z każdym inwestorem rozpoczynamy od określenia strategii inwestycji. Szczegółowo analizujemy zakładane cele oraz możliwości i ograniczenia sytuacyjne, po czym wypracowujemy skuteczne rozwiązania. Dzięki precyzyjnie zdefiniowanej grupie docelowej i dogłębnemu zrozumieniu jej potrzeb i zachowań w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem i znajomością specyfiki poszczególnych etapów przedsięwzięcia deweloperskiego, nasze rekomendacje oszczędzają inwestorom czas i pieniądze. Opracowane przez nas rozwiązania strategiczne są wypracowywane przez interdyscyplinarny zespół specjalistów, którzy nieustannie pogłębiają i poszerzają swoją wiedzą chętnie dzieląc się nią w ramach zespołu i z naszymi klientami.

    inwestor

    Jak to działa?

    Pełna obsługa Deweloperów

    ikona

    Kontakt

    ikona

    Określenie celów

    ikona

    Realizacja

    Sprawdź nasze realizacje

    Portfolio
    ozdoba ozdoba

    Baza wiedzy

    najnowsze artykuły

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Google testuje favicony w reklamach tekstowych na desktopie

    Google nieustannie pracuje nad nowymi funkcjami, aby użytkownicy mogli czuć się pewniej i swobodniej przeglądając sieć. Jakiś czas temu firma potwierdziła, że aktualnie prowadzi pewien eksperyment. W styczniu bieżącego roku…

    czytaj więcej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Google rezygnuje z FLoC na rzecz Topic API

    Wiele się ostatnio dzieje w sieci. Niezmiennie na pierwszym planie stoi Google ze swoimi nowościami, ale również i zmianami, które na bieżąco wprowadza w życie. Niedawno Google poinformował o swoich…

    czytaj więcej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Dobór platformy reklamowej do inwestycji

    Dobór platformy reklamowej do inwestycji Sposoby promowania inwestycji mieszkaniowych przez deweloperów w ciągu kilku ostatnich lat diametralnie się zmieniły. Kiedyś wystarczyło jedno ogłoszenie w gazecie, trochę ulotek, kilka poleceń oraz…

    czytaj więcej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Dopasowanie reklam do medium reklamowego

    Dopasowanie reklam do medium reklamowego Promocja i sprzedaż inwestycji nieruchomościowych nie należy do najłatwiejszych. Niegdyś najefektywniejszym sposobem promocji były tak proste czynności, jak oferty w biurze nieruchomości, w gazecie, na…

    czytaj więcej
    Co nas czeka w 2030

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Co nas czeka w 2030?

    Co nas czeka w 2030, czyli szybkie spojrzenie w szklaną kulę Ostatnie wydarzenia wywróciły do góry nogami naszą rzeczywistość. Każdego dotknęło to, co dzieje się za naszą granicą, a branża…

    czytaj więcej
    Branding kulturowy

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Branding kulturowy

    Branding kulturowy, czyli jak się przebić w social mediach O konieczności zaistnienia marki dewelopera (a co jeszcze ważniejsze: inwestycji) w social mediach już chyba nikogo przekonywać nie trzeba. Liczby mówią…

    czytaj więcej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Spotkajmy się… skutecznie!

    “Dobre spotkanie, to odwołane spotkanie” – ten dość kontrowersyjny bon mot usłyszałem kiedyś podczas, nomen omen spotkania z wysoko postawionym managerem. I zdarzyło mi się z nim zgodzić, gdy podczas…

    czytaj więcej

    Masz pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!

    Napisz do nas wypełniając formularz kontaktowy. Odpowiedni specjalista skontaktuje się z Tobą w ciągu 1 dnia roboczego.

      Wyrażając poniższą zgodę, oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z Polityką prywatności, oraz że znam przysługujące mi prawa odnośnie RODO.
      facebook linkedin youtube