Wprowadzenie nowych inwestycji na rynek

Zapewniamy obsługę 360 stopni na każdym etapie procesu inwestycyjnego. Doświadczeni eksperci znajdą dla Państwa odpowiedni grunt, wesprą przy planowaniu i realizacji oraz zapewnią sprawdzone narzędzia do skutecznej komercjalizacji inwestycji.

Nasz cel to tworzenie idealnie dopasowanych do potrzeb konsumentów realizacji z maksymalną skutecznością terminową i kosztową.

bezpłatna konsultacja

Raport Marketing Nieruchomości

    Raport

    Najwyższa jakość

    W opracowaniu kompleksowej strategii sprzedażowej i marketingowej oraz planowaniu polityki cenowej opieramy się na szczegółowej analizie planów lokali mieszkalnych czy użytkowych oraz uważnym sprecyzowaniu grup docelowych oferowanych produktów.

    Współpracę z każdym inwestorem rozpoczynamy od określenia strategii inwestycji. Szczegółowo analizujemy zakładane cele oraz możliwości i ograniczenia sytuacyjne, po czym wypracowujemy skuteczne rozwiązania. Dzięki precyzyjnie zdefiniowanej grupie docelowej i dogłębnemu zrozumieniu jej potrzeb i zachowań w połączeniu z wieloletnim doświadczeniem i znajomością specyfiki poszczególnych etapów przedsięwzięcia deweloperskiego, nasze rekomendacje oszczędzają inwestorom czas i pieniądze. Opracowane przez nas rozwiązania strategiczne są wypracowywane przez interdyscyplinarny zespół specjalistów, którzy nieustannie pogłębiają i poszerzają swoją wiedzą chętnie dzieląc się nią w ramach zespołu i z naszymi klientami.

    inwestor

    Jak to działa?

    Wprowadzenie nowych inwestycji na rynek

    ikona

    Kontakt

    ikona

    Określenie celów

    ikona

    Realizacja

    Sprawdź nasze realizacje

    Portfolio
    ozdoba ozdoba

    Baza wiedzy

    najnowsze artykuły

    jak wykorzystać Google Bard w branży deweloperskiej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Nowość od Google, czyli Google Bard – jak wykorzystać go w branży deweloperskiej?

    Google Bard to innowacyjne narzędzie, które zostało uruchomione przez Google, jako odpowiedź na rosnącą popularność ChatGPT i innych chatbotów. Google Bard ma symulować rozmowy z człowiekiem, dzięki procesowi maszynowego uczenia…

    czytaj więcej
    jak wyświetlić tabelę mieszkań w wyszukiwarce google

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Jak wyświetlić tabelę mieszkań w wyszukiwarce Google? Praktyczne podejście dla właścicieli nieruchomości

    Wyszukiwarka Google pozwala wyróżnić stronę internetową na wiele, różnych sposobów. Jednak fragmenty polecane — Google Rich Snippets — w tabelach HTML mogą jeszcze lepiej zaprezentować potencjalnym użytkownikom największe walory witryny…

    czytaj więcej
    chatbot - w jaki sposób poprawi komunikację z twoją marką

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Sprawdź, jak chatbot może poprawić komunikację z Twoją marką!

    Komunikacja z klientami jest kluczem do sukcesu Twojej firmy. Dzięki niej możesz zbudować swój wizerunek i wyróżnić się na tle konkurencji. Jeśli jednak: masz problem ze sprawnymi i szybkimi odpowiedziami…

    czytaj więcej
    AI w biznesie nieruchomościowym

    Autor:  | 0 Komentarzy

    AI w biznesie nieruchomościowym – science fiction czy szansa?

    „ludzie mają tendencje do przeceniania krótkoterminowych skutków technologii i niedoceniania jej długoterminowych skutków” prawo Amary AI to obecnie dwie najpopularniejsze literki łacińskiego alfabetu, gdyż w związku z ostatnio obserwowanym skokowym…

    czytaj więcej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Czy prezentowanie cen na stronie inwestycji to dobry pomysł? Jakie są wady i zalety takiego rozwiązania?

    W świecie finansów istnieje wiele przekonań na temat pieniądza. Dla wielu osób temat ten wciąż pozostaje tematem tabu. O pieniądzach się nie mówi, a o zarobkach się nie dyskutuje. Mówi…

    czytaj więcej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Cohousing – czym jest idea wspólnotowego mieszkalnictwa?

    Rynek nieruchomości pozwala deweloperom realizować najróżniejsze inwestycje mieszkaniowe. Idei i przeznaczeń może być tutaj naprawdę mnóstwo. Jedną z nich jest, rozwijająca się na zachodzie ale również w Polsce forma mieszkalnictwa…

    czytaj więcej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    TikTok w branży nieruchomości. Jak wykorzystać jego potencjał w promocji sprzedaży mieszkań?

    Aplikacje mobilne są dziś obecne w każdym smartfonie, tablecie, czy laptopie. Mogą to być aplikacje społecznościowe, finansowe, czy też nawigacyjne. W ostatnim czasie jedną z najszybciej rozwijających się aplikacji społecznościowych…

    czytaj więcej

    Masz pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!

    Napisz do nas wypełniając formularz kontaktowy. Odpowiedni specjalista skontaktuje się z Tobą w ciągu 1 dnia roboczego.

      Wyrażając poniższą zgodę, oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z Polityką prywatności, oraz że znam przysługujące mi prawa odnośnie RODO.

      facebook linkedin youtube