790-398-298 biuro@4DL.pl

Jak wykorzystać w branży Deweloperskiej Marketing Zintegrowany i Social Media

Krzysztof Krawczuk - Trener i konsultant, współtwórca platformy DeveloPro i systemu DeveloCRM zgodnego z RODO

Ewa Świderska - Specjalista ds. Szkoleń Social Media i Marketingu Internetowego w branży nieruchomości


  • Dni

  • Godzin

  • Minut

  • Sekund

Profesjonalne i kompleksowe szkolenie z Marketingu Zintegrowanego i Social Media prowadzone przez specjalistów z branży deweloperskiej. Cały czas śledzimy trendy, nowinki, by przekazywać tylko aktualne informacje. Zrealizowaliśmy ponad 300 projektów dla branży nieruchomości. Dzięki naszemu doświadczeniu, będziecie Państwo mieli gotowe do wdrożenia schematy działań, których użyjecie od razu po szkoleniu!


790 398 298,   507 534 700




Dla kogo?

Uczestnictwo w naszym szkoleniu jest adresowane w szczególności do:

  • Wszystkich firm, pracowników i osób zajmujących się marketingiem w branży nieruchomości;
  • Właścicieli firm deweloperskich;
  • Menadżerów działów marketingu w branży deweloperskiej;
  • Dyrektorów ds. marketingu w branży nieruchomości;
  • Pracowników biur sprzedaży Inwestycji

Czego się nauczysz?

Dzięki udziałowi w naszym szkoleniu dowiesz się jak:

  • Jak kreować wizerunek Inwestycji mieszkaniowej w Internecie.
  • Jakie narzędzia wykorzystać do sprzedaży w Internecie Inwestycji
  • Jak dopasować budżet marketingowy do działań w Internecie.
  • Jak powiązać budżety marketingowe ze sprzedażą Inwestycji.
  • Jak ustalić cele komunikacji dla sprzedaży mieszkań/lokali usługowych/domów
  • Nauczysz się tworzyć reklamy które sprzedają mieszkania/domy.
  • Nauczysz się jakie kanały możesz wykorzystać do reklamowania się w Internecie.
  • Z jakich narzędzi korzystać do tworzenia grafik i reklam w Internecie przy sprzedaży inwestycji.
  • Co to jest kreator reklam graficznych.
  • Content marketing dla branży nieruchomości- budowanie treści, która pracuje na sprzedaż i rozpoznawalność Twojej Inwestycji.
  • Poznasz nowe trendy w branży nieruchomości: VOD, Video Marketing, VR, Mobile!
  • Jak działa reklama w Internecie – podstawowe pojęcia.
  • Dowiesz się jakie są rodzaje wyszukiwarek i ich możliwości reklamowe.
  • Dowiesz się co to jest Sieć Wyszukiwania, sieć reklamowa Google, Sieć Partnerów Google.
  • Jak działają algorytmy wyszukiwarek i ich wpływ na projektowanie stron www i skutecznych komunikatów reklamowych dla branży nieruchomości.
  • Jakie są podstawowe wskaźniki mierzenia efektywności w Internecie dla branży nieruchomości.

  • Jakie są trendy w mediach społecznościowych i jaki wpływ mają na branżę nieruchomości.
  • Jakie kanały social media wykorzystać w branży nieruchomości.
  • Jak zwiększać zaangażowanie fanów przy sprzedaży mieszkań, domów, lokali usługowych
  • Jak działać na Social Media – na grupach, wydarzeniach czy profilach prywatnych.
  • Jak zarządzać profilami w mediach społecznościowych Fanpage/Instagram/Linkedin/YT.
  • Jak komunikować się na Facebooku/Instagram/Linkedin/YT w branzy nieruchomości.
  • Jakie narzędzia wykorzystać w Social Media do tworzenia grafik, video, stories.
  • Jakie narzędzia wybrać do monitorowania internetu dla Dewelopera.

790 398 298,   507 534 700

Co otrzymasz na szkoleniu?

Indywidualne konsultacje

Dyplom

Prezentacje

Dlaczego warto?

  • Jesteśmy praktykami – przekazujemy wiedzę zdobytą w codziennej pracy w branży deweloperskiej.
  • 7 lat na rynku Polskim.
  • Ponad 300 zrealizowanych projektów dla branży deweloperskiej.
  • 12.720 sprzedanych mieszkań dzięki prowadzonym działaniom marketingowym z wykorzystaniem naszych produktów i przeprowadzonych szkoleniach.
  • Jesteśmy twórcami Platformy dla branży Nieruchomości DeveloPro w skład której wchodzi CRM dostosowany do wymogów RODO, CMS do zarządzania sprzedażą. marketingiem i Wirtualna Rzeczywistość wykorzystywana do sprzedaży mieszkań, domów, lokali usługowych.
  • Cały czas śledzimy trendy, nowinki, by przekazywać tylko aktualne informacje.
  • Będziesz miał gotowe do wdrożenia schematy działań, których użyjesz od razu po szkoleniu!
  • Jesteśmy zawsze dostępni.

Co nas wyróżnia?

  • Wiedza i doświadczenie zdobyte przez 7 lat przy współpracy z deweloperami z całej Polski.
  • Szkolenie będzie prowadzone przez 2 specjalistów z dziedziny Marketingu Zintegrowanego i Social Media.
  • Jesteśmy praktykami prowadzimy kompleksowe działania marketingu dla kilkudziesięciu Firm w Polsce.
  • Jesteśmy certyfikowanymi partnerami Google.
  • Stworzyliśmy narzędzia, które wykorzystywane są z sukcesami w branży nieruchomości do sprzedaży mieszkań, domów, lokali usługowych.
  • Przekazujemy Wam tylko praktyczne rozwiązania, które działają!

790 398 298,   507 534 700

Nasi trenerzy

Ewa Świderska

Specjalista ds. Szkoleń Social Media i Marketingu Internetowego w branży nieruchomości. Swoje doświadczenie zawodowe buduje od ponad 20 lat. Pracowałam dla polskich i międzynarodowych Firm. Lata praktyki przyniosły mi rozległą wiedzę i umiejętności zarządzania projektami i sprzedażą. Zajmuje się przygotowywaniem i prowadzeniem szkoleń, opracowywaniem i wdrażaniem Strategii Marketingowych dla branży deweloperskiej. Jestem współtwórcą systemu dla branży nieruchomości DeveloPRO i DeveloCRM.W swojej codziennej pracy wykorzystuje najnowsze technologie i narzędzia.Prywatnie jestem miłośniczką gier planszowych oraz górskich wycieczek. Chętnie zgłębiam tajniki VR, coachingu oraz psychologii sprzedaży, korzystając przy tym ze wsparcia mentora – Mateusza Grzesiaka.

Krzysztof Krawczuk

Trener i konsultant, współtwórca platformy DeveloPro i systemu DeveloCRM zgodnego z RODO. Odpowiedzialny za wdrażanie strategi Marketingu Zintegrowanego w branży deweloperskiej w oparciu o MIX Marketing i hierarchię zachowań AIDAL. Posiadacz wszystkich Certyfikatów Google Partners.Od 2006r. doświadczenie zawodowe z zakresu Marketingu Zintegrowanego zdobywał w polskich i międzynarodowych koncernach, które zapewniło rozległą wiedzę na temat procesów biznesowych, efektywnego rozwoju i zabezpieczeń systemów informatycznych. Od 2011r specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych i narzędzi dla branży deweloperskiej. Jako praktyk z wieloletnim doświadczeniem, z sukcesem wdrożył rozwiązania zwiększające efektywność marketingu i sprzedaży u kilkudziesięciu deweloperów. Uczestnik licznych szkoleń związanych z marketingiem, Mix Mental Arts, psychologią sprzedaży, a także rozwojem. Człowiek czynu, dla którego pozytywne myślenie stanowi główny motor działania. Osoba, dla której nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, którym należy nadać realny kształt i sukcesywnie pracować nad ich realizacją.

Metodyka

- Metodyka -

Casy i przykłady

Prezentacja multimedialna

Dyskusja

Warsztaty

Program szkolenia

I BLOK

Trener Krzysztof Krawczuk
Zachowania użytkowników w Internecie. Co robią? Co klikają? Jak się zachowują? Określanie grup docelowych i person.
Budowanie Strategii Marketingowej w oparciu o Mix Marketing i hierarchię zachowań AIDAL.
Dobór kanałów komunikacji i narzędzi dla Inwestycji deweloperskich.
Content marketing – jak zwiększyć leady nawet 3 krotnie
Event marketing – rosnąca rola w branży deweloperskiej.
Strona www, jako potężne narzędzie sprzedażowe – fakty i mity. Jak zrobić stronę www aby zwiększała nawet dwukrotnie sprzedaż inwestycji deweloperskich i zadbać o UX (User Experience)?
Jak wykorzystać możliwości reklamowe Google w branży Deweloperskiej. Google Ads + wizytówka Google

II BLOK

Trener Krzysztof Krawczuk
Udział poszczególnych kanałów w uzyskiwaniu ledów sprzedażowych w oparciu o dane branży deweloperskiej
Kampanie w LinkedIn, Facebook i Instagram – praktyczne metody budowania skutecznych kampanii.
Dobre praktyki tworzenia komunikatów marketingowych.
Marketing Automation w branży deweloperskiej.
Optymalizacja działań marketingowych. Jak prawidłowo analizować dane i z jakich narzędzi korzystać.
Projekt Marketingowy, po co go robić i jakie przynosi korzyści.
Podsumowanie.


III BLOK

Trener Ewa Świderska
Czym są media społecznościowe i jaki wpływ mają na branżę nieruchomości
Charakterystyka pokoleń – jak to wykorzystać do komunikacji sprzedaży inwestycji w Internecie
Kanały Social Media jaki je wykorzystać w branży nieruchomości
Jak zwiększać zaangażowanie fanów.
Jak działać na Social Media – na grupach, wydarzeniach czy profilach prywatnych.
Jak w praktyce wykorzystać nowości w Social Media.

IV BLOK

Trener Ewa Świderska
Zarządzanie profilami w mediach społecznościowych Fanpage/Instagram/Linkedin/YT.
Komunikacja na Facebooku/Instagram/Linkedin/YT – jak pisać żeby zdobywać fanów.
Zasady publikacji postów na Facebook/Instagram/Linkedin.
Narzędzia wykorzystywane w Social Media do tworzenia grafik, video, stories.
Co o Tobie mówią? narzędzia do monitorowania Internetu.
Podsumowanie.

Najczęstsze pytania

O której godzinie rozpocznie i zakończy się szkolenie?

Szkolenie rozpocznie się o godzinie 9:00, a zakończy o godzinie 17.00.

Jak dojechać na szkolenie?

Dokładne miejsce w Łodzi zostanie podane na tydzień przed szkoleniem.

Jak otrzymać FV za szkolenie?

Przy podaniu danych do zakupu biletu, należy zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę”, która znajduje się pod formularzem rejestracyjnym.

Co obejmuje cena?

Cena obejmuje szkolenie dla deweloperów, a w tym: indywidualne konsultacje, dyplom, prezentacje, całodzienny serwis kawowy oraz lunch.

Czy w trakcie szkolenia będą zapewnione miejsca siedzące?

Uczestnicy szkolenia mają zapewnione miejsca siedzące.

Czy będę miał/miała zagospodarowany czas wolny?

Czas wolny w trakcie szkolenia uczestnicy organizują we własnym zakresie.

Czy będę miał/miała zapewnione zakwaterowanie?

Zakwaterowanie w trakcie szkolenia uczestnicy organizują we własnym zakresie.

Miejsce i czas

Kiedy

10.12.2018
godz. 9.00-17.00

Gdzie

Łódź

Cennik

Szkolenie dla deweloperów

Łódź
10.12.2018

W ramach szkolenia otrzymasz: indywidualne konsultacje, dyplom, prezentacje, całodzienny serwis kawowy, lunch

Cena: 399zł netto/osoba

Regulamin