
Stworzenie i realizacja kompleksowej strategii marketingowej do sprzedaży inwestycji na Mokotowie
Zbudowanie Strony WWW z systemem DeveloPro do zarządzania marketingiem i sprzedażą mieszkań zgodna z RODO.
Realizacja strategii w oparciu o marketing zintegrowany. Prowadzimy Kampanie Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn. Prowadzimy działania w Social Media. Inwestycja ma zapewnianą pełną obsługę marketingową i graficzną.

Przygotowanie/Badanie rynku:
- sprawdzenie potencjału na rynku poprzez definiowanie grup docelowych
- analizę konkurencji i trendów
- zdefiniowanie atutów inwestycji oraz lokalizacji
- wyselekcjonowanie narzędzi i kanałów
- sprawdzenie potencjału najczęściej wyszukiwanych fraz w danej lokalizacji i powiązanych z nimi tematów
- przygotowanie strategii content marketingu
- przygotowanie strategii SEO i SEM
- przygotowanie strategi Social Media
- przygotowanie harmonogramu realizacji

Projekt:
- strony www, wraz z podstronami
- wersji mobilnej strony www

Przygotowanie pod SEO i SEM:
- przygotowanie serwisu w oparciu o budowę podstron oraz kart mieszkań w celu budowani
- zaplanowanie struktury serwisów w taki sposób aby był jak najmniejszy współczynnik odrzuceń czyli organizujemy tak nawigację i podstrony aby użytkownicy pozostawiali w serwisie, zagłębiali się w niego oraz angażowali oczywiście dbając przy tym cały czas o UX (User Experience)
- opracowanie hierarchii nagłówków na stronie
- przygotowanie strategii opisów meta title i meta description oraz ALT
- zadbanie o friendly url czyli przyjazne adresy linków

Programowanie strony www w oparciu o moduły:
- wyszukiwarka na stronie głównej
- wyszukiwarka 3D
- wybór budynku, kondygnacji i lokalu
- indywidualna karta lokalu pod unikalnym linkiem
- interaktywny formularz kontaktowy
- programowanie systemu CMS do zarządzania treściami na stronie
- wysyłanie oferty bezpośrednio z panelu CMS
- dziennik inwestycji
- aktualności
- interaktywna lokalizacja
- moduł galerii
- moduł dlaczego warto
- moduł o inwestorze

Uzupełnienie strony www
- dodanie przygotowanych tekstów w oparciu o strategię content marketingu oraz zgodnie z zasadami SEO
- uzupełnienie wszelkich opisów meta title i meta description oraz ALT
- dodanie wyselekcjonowanych zdjęć i grafik
- dodanie wizualizacji 3D inwestycji do graficznej wyszukiwarki lokali
- spięcie z profilami w Social Media (Facebook, Instagram, YouTube, Wizytówka Google, LinkedIn)

Uruchomienie
- instalacja serwisu na właściwym serwerze
- konfiguracja DNS i uruchomienie strony pod właściwą domeną
- podpięcie i konfiguracja narzędzi Analitycznych takich jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Pixel, Google Search Console, Yandex Metrica, Albarcos, Insight Tag
- spięcie strony www z systemem CRM do zarządzania kontaktem z klientem oraz archiwizacją wszelkich zgód wyrażonych przez użytkowników zgodnie z RODO.

Testy i optymalizacja
- przeprowadzamy szereg testów prędkości strony i optymalizujemy aby uzyskać jak najkrótszy czas wczytywania (poniżej 3,8 sekundy)
- testujemy stronę narzędziami takimi jak pagespeed, testmysite.withgogle, gtmetrix, www.webpagetest.org, seoptimer oraz wprowadzamy niezbędne zmiany optymalizacyjne
- zgłaszamy stronę do Google w celu zaindeksowania
- testujemy poprawne działanie CMS na stronie internetowej
- testujemy stronę na wybranych urządzeniach mobilnych
- analizujemy poruszanie sie użytkowników po stronie w celu dalszej optymalizacji
- przeprowadzamy szkolenia z obsługi strony www, z obsługi CRM , Social Media, Digital Marketing

Obsługa strony www:
- bieżące aktualizacje
- dodawanie zdjęć z budowy
- dodawanie aktualności
- dodawanie banerów
- wprowadzanie zmian w sliderach, grafikach i treściach na stronach
- optymalizacja pod kątem zmieniających się wytycznych
- analiza zachować użytkowników i wprowadzaniem zmian poprawiających konwersje (UX i UI)
- wprowadzenie zmian graficznych i programowych w modułach w zależności od zmieniających się preferencji użytkowników

Działania Marketingowe
- research i selekcja kanałów komunikacji (touchpointów)
- tworzenie planu marketingowego
- wdrażanie planów w oparciu o wybrane kanały komunikacji
- analiza działań i bieżąca obsługa kampanii reklamowych
- kampanie Google Ads wraz z ich ciągła optymalizacją
- kampanie na Facebooku, Instagram, Linkedin, YT - remarketing, Looklike, targetowanie pod kątem demograficznym i socjologicznym.
- marketing Szeptany
- prowadzenie wizytówki Google
- wizyty w Biurach Sprzedaży
- Raporty/Analizy/Wnioski - na ich podstawie dokonujemy zmian i sugerujemy nowe rozwiązania i strategie oraz powyższe elementy.