790-398-298 biuro@4DL.pl

Strona www dla inwestycji w Warszawie

Strona internetowa inwestycji w samym centrum Mokotowa, pozwalająca użytkownikowi wyszukać swoje wymarzone mieszkanie. Strona zarządzana systemem DeveloPro .

Zobacz online

Przygotowanie/Badanie rynku:

  • sprawdzenie potencjału na rynku poprzez definiowanie grup docelowych
  • analizę konkurencji i trendów
  • zdefiniowanie atutów inwestycji oraz lokalizacji
  • wyselekcjonowanie narzędzi i kanałów
  • sprawdzenie potencjału najczęściej wyszukiwanych fraz w danej lokalizacji i powiązanych z nimi tematów
  • przygotowanie strategii content marketingu
  • przygotowanie strategii SEO i SEM
  • przygotowanie strategi Social Media
  • przygotowanie harmonogramu realizacji

Projekt:

  • strony www, wraz z podstronami
  • wersji mobilnej strony www

Przygotowanie pod SEO i SEM:

  • przygotowanie serwisu w oparciu o budowę podstron oraz kart mieszkań w celu budowani
  • zaplanowanie struktury serwisów w taki sposób aby był jak najmniejszy współczynnik odrzuceń czyli organizujemy tak nawigację i podstrony aby użytkownicy pozostawiali w serwisie, zagłębiali się w niego oraz angażowali oczywiście dbając przy tym cały czas o UX (User Experience)
  • opracowanie hierarchii nagłówków na stronie
  • przygotowanie strategii opisów meta title i meta description oraz ALT
  • zadbanie o friendly url czyli przyjazne adresy linków

Programowanie strony www w oparciu o moduły:

  • wyszukiwarka na stronie głównej
  • wyszukiwarka 3D
  • wybór budynku, kondygnacji i lokalu
  • indywidualna karta lokalu pod unikalnym linkiem
  • interaktywny formularz kontaktowy
  • programowanie systemu CMS do zarządzania treściami na stronie
  • wysyłanie oferty bezpośrednio z panelu CMS
  • dziennik inwestycji
  • aktualności
  • interaktywna lokalizacja
  • moduł galerii
  • moduł dlaczego warto
  • moduł o inwestorze

Uzupełnienie strony www

  • dodanie przygotowanych tekstów w oparciu o strategię content marketingu oraz zgodnie z zasadami SEO
  • uzupełnienie wszelkich opisów meta title i meta description oraz ALT
  • dodanie wyselekcjonowanych zdjęć i grafik
  • dodanie wizualizacji 3D inwestycji do graficznej wyszukiwarki lokali
  • spięcie z profilami w Social Media (Facebook, Instagram, YouTube, Wizytówka Google, LinkedIn)

Uruchomienie

  • instalacja serwisu na właściwym serwerze
  • konfiguracja DNS i uruchomienie strony pod właściwą domeną
  • podpięcie i konfiguracja narzędzi Analitycznych takich jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Pixel, Google Search Console, Yandex Metrica, Albarcos, Insight Tag
  • spięcie strony www z systemem CRM do zarządzania kontaktem z klientem oraz archiwizacją wszelkich zgód wyrażonych przez użytkowników zgodnie z RODO.

Testy i optymalizacja

  • przeprowadzamy szereg testów prędkości strony i optymalizujemy aby uzyskać jak najkrótszy czas wczytywania (poniżej 3,8 sekundy)
  • testujemy stronę narzędziami takimi jak pagespeed, testmysite.withgogle, gtmetrix, www.webpagetest.org, seoptimer oraz wprowadzamy niezbędne zmiany optymalizacyjne
  • zgłaszamy stronę do Google w celu zaindeksowania
  • testujemy poprawne działanie CMS na stronie internetowej
  • testujemy stronę na wybranych urządzeniach mobilnych
  • analizujemy poruszanie sie użytkowników po stronie w celu dalszej optymalizacji
  • przeprowadzamy szkolenia z obsługi strony www, z obsługi CRM , Social Media, Digital Marketing

Obsługa strony www:

  • bieżące aktualizacje
  • dodawanie zdjęć z budowy
  • dodawanie aktualności
  • dodawanie banerów
  • wprowadzanie zmian w sliderach, grafikach i treściach na stronach
  • optymalizacja pod kątem zmieniających się wytycznych
  • analiza zachować użytkowników i wprowadzaniem zmian poprawiających konwersje (UX i UI)
  • wprowadzenie zmian graficznych i programowych w modułach w zależności od zmieniających się preferencji użytkowników

Działania Marketingowe

  • research i selekcja kanałów komunikacji (touchpointów)
  • tworzenie planu marketingowego
  • wdrażanie planów w oparciu o wybrane kanały komunikacji
  • analiza działań i bieżąca obsługa kampanii reklamowych
  • kampanie Google Ads wraz z ich ciągła optymalizacją
  • kampanie na Facebooku, Instagram, Linkedin, YT - remarketing, Looklike, targetowanie pod kątem demograficznym i socjologicznym.
  • marketing Szeptany
  • prowadzenie wizytówki Google
  • wizyty w Biurach Sprzedaży
  • Raporty/Analizy/Wnioski - na ich podstawie dokonujemy zmian i sugerujemy nowe rozwiązania i strategie oraz powyższe elementy.



Skontaktuj się z nami!