(function(a, l, b, c, r, s) { _nQc = c, r = a.createElement(l), s = a.getElementsByTagName(l)[0]; r.async = 1; r.src = l.src = ("https:" == a.location.protocol ? "https://" : "http://") + b; s.parentNode.insertBefore(r, s); }) (document, "script", "serve.albacross.com/track.js", "89916631"); (function(w, d, s, l, i) { w[l] = w[l] || []; w[l].push({ 'gtm.start': new Date().getTime(), event: 'gtm.js' }); var f = d.getElementsByTagName(s)[0], j = d.createElement(s), dl = l != 'dataLayer' ? '&l=' + l : ''; j.async = true; j.src = 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id=' + i + dl; f.parentNode.insertBefore(j, f); })(window, document, 'script', 'dataLayer', 'GTM-KHP949B'); window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag() { dataLayer.push(arguments); } gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-61665636-1', { 'anonymize_ip': true });

Lavinova

Zaprojektowaliśmy prostą w obsłudze stronę www dla dewelopera wraz z kilkoma podstronami. Wdrożony został na niej system do zarządzania wieloetapową inwestycją. Stworzona przez nas witryna charakteryzuje się ciekawym projektem graficznym. A także jest ona bardzo przejrzysta i czytelna, przez co każda zainteresowana osoba może znaleźć dla siebie najpotrzebniejsze informacje. Do realizacji tego projektu wykorzystaliśmy innowacyjne narzędzia i technologie. Na stronie został wprowadzony system DeveloPRO, który umożliwia łatwiejsze i sprawniejsze zarządzanie inwestycją oraz marketingiem. Oprócz strony internetowej podjęliśmy się również przygotowania materiałów graficznych, takich jak wizytówki, papier firmowy, foldery czy ulotki oraz stworzenia wizytówki w Google, oraz logo zidentyfikowanego z firmą.

Strona internetowa

Nowa strona dla inwestycji Lavinova jest przede wszystkim dostosowana do użytkowników mobile i różnych wielkości ekranów urządzeń stacjonarnych – witryna jest responsywna. Oparta jest na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych takich jak intuicyjny w obsłudze CMS, rozwiązania zwiększające ilość leadów oraz usprawniające prace działu sprzedaży. Całość dostosowana jest do najnowszych wytycznych związanych z algorytmami Google.

Przygotowanie i badanie rynku

Na samym początku przeprowadziliśmy analizę rynku oraz analizę konkurencyjnych firm. Następnie określiliśmy grupę osób, dla której informacje o budynkach mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej mogłyby być istotne. Oprócz tego sporządziliśmy listę korzyści, które mogłyby wyniknąć ze stworzenia strony. W swoim harmonogramie oprócz stworzenia strony internetowej umieściliśmy plan na realizację materiałów graficznych, takich jak wizytówki, papier firmowy, foldery, ulotki czy też logo.

Projekt

Stworzyliśmy innowacyjną stronę www z kilkoma podstronami. Na stronie został wdrożony system ułatwiający zarządzanie etapami inwestycji. Wprowadziliśmy na niej również spacery 3D, dzięki którym klienci mogą bez wychodzenia z domu obejrzeć dany budynek mieszkalny. Witryna ta zoptymalizowana jest pod wytyczne Google. Natomiast, jeśli chodzi o materiały graficzne, których realizacji się podejmowaliśmy, to zadbaliśmy o to, aby były one spójne z logo oraz stworzoną stroną www.

Przygotowanie pod SEO i SEM

W ramach tych działań nasza firma przygotowała opisy do Meta title, Meta description oraz opisy alternatywne do obrazków. Zadbaliśmy o to, aby nagłówki znajdujące się na stronie były hierarchicznie uporządkowane, a adresy URL bezpieczne. W regularny sposób monitorujemy słowa kluczowe oraz analizujemy ruch na stronie wraz ze źródłem, z którego jest on pozyskiwany.

Programowanie

Strona www dla inwestycji Lawinowa działa bez zarzutu. Wszystkie elementy, które się na niej znajdują, działają. Użytkownik, który wejdzie na stronę, może z łatwością znaleźć potrzebne dla siebie informacje odnośnie danych budynków mieszkalnych. Na stronie znajduje się między innymi formularz kontaktowy, aktualności dotyczące sprzedawanych inwestycji oraz interaktywna lokalizacja. Został na niej wdrożony również system CRM RODO, który ułatwia proces zarządzania kontaktami i danymi klientów.

Uzupełnienie strony www

Na stronie zaimplementowaliśmy sporządzone wcześniej treści, które stworzone były zgodnie z zasadami SEO. Oprócz tego stworzyliśmy opisy do Meta title, Meta description oraz atrybutów ALT, czyli alternatywnego opisu, który dotyczy obrazków. Wprowadziliśmy również logo oraz liczne grafiki, które wyróżniają się wysoką rozdzielczością.

Uruchomienie

Stworzona przez nas strona została zainstalowana na serwerze oraz zarejestrowana pod odpowiednią nazwą domeny. Poprzez podpięcie narzędzi analitycznych, takich jak  Google Analytics, Google Search Console, a także Google Tag Manager, Pixel czy Yandex Metrica do strony Lawinowa możemy uzyskać pełną analizę ruchu na stronie oraz źródeł, z których jest on pozyskiwany.

Testy i optymalizacja

Przeprowadziliśmy optymalizację strony względem treści, materiałów graficznych oraz kodu. Przeprowadziliśmy wiele testów, poprzez które mogliśmy dowiedzieć się, jaka jest obecna wydajność strony i na ich podstawie zaimplementować kilka zmian ulepszających działanie witryny. Do swoich działań wykorzystaliśmy najnowsze technologie.

Obsługa

W ramach obsługi strony internetowej dla inwestycji Lawinowa zajmujemy się regularnym optymalizowaniem witryny pod względem najnowszych wytycznych algorytmu Google. A także zajmujemy się bieżącym aktualizowaniem informacji znajdujących się na stronie. Co więcej, wprowadzamy zmiany w sliderach, grafikach bądź też w tekstach na stronie.

Branding

Nasze działania skupiają się na ujednoliceniu identyfikacji wizualnej Klienta inwestycji Lavinova w oparciu o wybrany Archetyp Marketingowy oraz rozpowszechnieniu jego wizerunku w Internecie, jak i kanałach tradycyjnych. Kreujemy pozytywny odbiór Inwestycji oraz Dewelopera wśród odbiorców, jednocześnie zwiększając świadomość odbiorców na temat działalności marki.

Projekt logo

We współpracy z Klientem przygotowaliśmy całkowicie nowe logo wraz z księgą znaku dla inwestycji Lavinova. Od tego zaczynamy pracę przy promocji brandu, gdyż to podstawa identyfikacji wizualnej. Nasz logotyp to nowoczesny, skupiający uwagę, spójny i wyróżniający się projekt, który wykorzystywany jest przy projektowaniu wszystkich materiałów reklamowych oraz przy kampaniach internetowych. Kolorystykę i treść logotypu opracowujemy na podstawie indywidualnego charakteru inwestycji, dewelopera oraz archetypu marketingowego korespondującego z docelową grupą odbiorców.

Kolorystyka

Na podstawie indywidualnie dobranej strategii komunikacji, wybraliśmy kolory, które stanowią paletę podstawową i dodatkową w przygotowywaniu materiałów reklamowych oraz kampanii w Internecie, stworzeniu profili w mediach społecznościowych oraz strony internetowej. Przy wyborze kolorystyki sugerujemy się koniecznością nawiązania skutecznej komunikacji z grupą docelową, do której kierujemy nasz przekaz.

Marketing i Social Media

Działania marketingowe

Opieramy działania na kampanii internetowej, prowadzać szeroko zakrojone akcje Google Ads czy Facebook Ads. Cyklicznie tworzymy nowe komunikaty, kreacje i treści w oparciu o dynamicznie zmieniającej się sytuacji rynkowej. Wszystko oparte jest na przemyślanej strategii konsultowanej z Klientem. Analizujemy przy tym zmienne na podstawie danych z Google Analytics.

Przygotowanie postów

Tworzymy rzeczowe, prosprzedażowe i atrakcyjne pod względem wizualnym posty na media społecznościowe, w tym najpopularniejsze (Facebook czy Instagram). Posty posiadają nowoczesne i czytelne grafiki, które umożliwiają uruchomienie kampanii promocyjnych adresowanej do określonej grupy odbiorców.

Kampanie reklamowe

Opracowujemy plan kampanii reklamowej całej inwestycji oraz sprzedaży poszczególnych typów lokali, ustalając grupy odbiorców wraz z konkretnymi komunikatami kierowanymi do właściwych person. Podnosimy tym samym skuteczność promocji inwestycji. Kampanię opieramy na doświadczeniu zespołu, który w branży deweloperskiej działa od 2011 r., a także na sprytnych rozwiązaniach w konfiguracji kampanii, co zapewnia lepsze efekty przy tych samych budżetach.

Foldery reklamowe

Przygotowujemy nowoczesne, czytelne i atrakcyjne wizualnie foldery, zawierające najważniejsze informacje o inwestycji, jej zaletach oraz dostępnych lokalach. Foldery mają różną formę i umożliwiają kolportowanie ich np. na eventach, w czasie rozmów z potencjalnymi odbiorcami oraz jako forma marketingu bezpośredniego.

Przygotowanie materiałów

Przygotowujemy profesjonalne materiały reklamowe, takie jak foldery, banery, slidery, ulotki, plakaty i postery outdoorowe oraz projekt strony internetowej. Wszystko opieramy na spójnej szacie graficznej, a także sprecyzowanej kolorystyce, która będzie czytelna dla potencjalnego odbiorcy. Nasze projekty wykonane są w wysokiej jakości zgodnie z obecnymi trendami.

Wizualizacje

facebook linkedin youtube