Strona internetowa stworzona do zwiększenia sprzedaży w warszawskiej inwestycji | DeveloPRO - Marketing Nieruchomości
790-398-298 biuro@4DL.pl

Strona internetowa stworzona do zwiększenia sprzedaży w warszawskiej inwestycji

Strona internetowa stworzona z myślą o zwiększeniu i optymalizacji sprzedaży w inwestycji mieszkaniowej.

Zobacz online

Przygotowanie/Badanie rynku:

  • sprawdzenie potencjału na rynku poprzez definiowanie grup docelowych
  • analizę konkurencji i trendów
  • zdefiniowanie atutów inwestycji oraz lokalizacji
  • wyselekcjonowanie narzędzi i kanałów
  • przygotowanie koncepcji graficznej komunikacji marki
  • sprawdzenie potencjału najczęściej wyszukiwanych fraz w danej lokalizacji i powiązanych z nimi tematów
  • przygotowanie strategii content marketingu
  • przygotowanie strategii SEO i SEM
  • przygotowanie strategi Social Media
  • zakup domeny i hostingu
  • przygotowanie harmonogramu realizacji

Projekt:

  • logo/ key visual
  • folder/katalog sprzedażowy
  • wizytówki, papieru firmowego oraz teczki
  • stopki do maila
  • wersji mobilnej strony www
  • strony www, wraz z podstronami
  • karty mieszkania w PDF
  • pakiet banerów do kampanii reklamowych
  • przygotowanie wizualizacji 3D inwestycji
  • wizualizacja 3D mieszkania wraz z aranżacją
  • przygotowanie rzutów 3D (aksonometrycznych)
  • projekt oklejenia biura sprzedaży
  • projekt stoiska targowego

Przygotowanie pod SEO i SEM:

  • opracowanie hierarchii nagłówków na stronie
  • przygotowanie strategii opisów meta title i meta description oraz ALT
  • zaplanowanie struktury serwisów w taki sposób aby był jak najmniejszy współczynnik odrzuceń czyli organizujemy tak nawigację i podstrony aby użytkownicy pozostawiali w serwisie, zagłębiali się w niego oraz angażowali oczywiście dbając przy tym cały czas o UX (User Experience)
  • przygotowanie serwisu w oparciu o budowę podstron oraz kart mieszkań w celu budowani
  • zadbanie o friendly url czyli przyjazne adresy linków

Uzupełnienie strony www

  • dodanie przygotowanych tekstów w oparciu o strategię content marketingu oraz zgodnie z zasadami SEO
  • uzupełnienie wszelkich opisów meta title i meta description oraz ALT
  • wybranie i dodanie wyselekcjonowanych zdjęć i grafik
  • wdrożenie rozwiązań VR na stronie (Wirtualne Spacery po mieszkaniu i okolicy inwestycji)
  • dodanie wizualizacji 3D inwestycji do graficznej wyszukiwarki lokali (mieszkania/domy)
  • spięcie z profilami w Social Media (Facebook, Instagram, YouTube, Wizytówka Google, LinkedIn)

Uruchomienie

  • instalacja serwisu na właściwym serwerze
  • konfiguracja DNS i uruchomienie strony pod właściwą domeną
  • zabezpieczenie strony protokołem SSL
  • podpięcie i konfiguracja narzędzi Analitycznych takich jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Pixel, Google Search Console, Yandex Metrica, Albarcos, Insight Tag
  • robimy przekierowania 301 ze starej struktury linków na nową.

Testy i optymalizacja

  • przeprowadzamy szereg testów prędkości strony i optymalizujemy aby uzyskać jak najkrótszy czas wczytywania (poniżej 3,8 sekundy)
  • testujemy stronę narzędziami takimi jak pagespeed, testmysite.withgogle, gtmetrix, www.webpagetest.org, seoptimer oraz wprowadzamy niezbędne zmiany optymalizacyjne
  • zgłaszamy stronę do Google w celu zaindeksowania
  • testujemy poprawne działanie CMS na stronie internetowej
  • testujemy stronę na wybranych urządzeniach mobilnych
  • analizujemy poruszanie sie użytkowników po stronie w celu dalszej optymalizacji
  • przeprowadzamy szkolenia z obsługi strony www, z obsługi CRM , Social Media, Digital Marketing

Obsługa strony www:

  • bieżące aktualizacje
  • dodawanie zdjęć z budowy
  • dodawanie aktualności
  • dodawanie banerów
  • wprowadzanie zmian w sliderach, grafikach i treściach na stronach
  • optymalizacja pod kątem zmieniających się wytycznych
  • analiza zachować użytkowników i wprowadzaniem zmian poprawiających konwersje (UX i UI)
  • wprowadzenie zmian graficznych i programowych w modułach w zależności od zmieniających się preferencji użytkowników

Działania Marketingowe

  • research i selekcja kanałów komunikacji (touchpointów)
  • tworzenie planu marketingowego
  • wdrażanie planów w oparciu o wybrane kanały komunikacji
  • analiza działań i bieżąca obsługa kampanii reklamowych
  • kampanie Google Ads wraz z ich ciągła optymalizacją
  • kampanie na Facebooku, Linkedin, YT - remarketing, Looklike, targetowanie pod kątem demograficznym i socjologicznym.
  • marketing Szeptany
  • prowadzenie Wizytówki Google
  • wizyty w Biurach Sprzedaży
  • Raporty/Analizy/Wnioski - na ich podstawie dokonujemy zmian i sugerujemy nowe rozwiązania i strategie oraz powyższe elementy.



Skontaktuj się z nami!