Biuro sprzedaży nieruchomości

Jako DeveloPRO możemy pochwalić się ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami deweloperskimi, prowadzeniem Marketingu Nieruchomości oraz w obsłudze i koordynacji biur sprzedaży nieruchomości z rynku pierwotnego.

W swoim portfolio posiadamy przeprowadzenie pełnej obsługi marketingowo-sprzedażowej zarówno wieloetapowych projektów mieszkaniowych usytuowanych w ścisłym centrum miasta, jak i kameralnych inwestycji zlokalizowanych na obrzeżach miast.

Znając rynek nieruchomości „od podszewki”, doskonale odnajdujemy się w pracy z klientami indywidualnymi, jak również biznesowymi. Zdobyta na przestrzeni lat praktyka pozwoliła nam na wypracowanie modelowych rozwiązań biznesowych, gwarantując jednoczesne zadowolenie inwestorów oraz przyszłych nabywców lokali.

zapytaj o ofertę
biuro sprzedaży

1. Przygotowanie

  • opracowujemy zgodnie z wytycznymi inwestora strukturę inwestycji, rodzajów i układów funkcjonalnych lokali mieszkalnych czy domów z uwagi na aktualne potrzeby nabywców;
  • zapewniamy doradztwo formalno-prawne obejmujące: pomoc w określeniu zasad zawierania umów (rezerwacyjnych/przedwstępnych/deweloperskich/warunkowych/przenoszących własność); dostosowaniu prospektu informacyjnego do wymagań ustawowych; zapewniamy reprezentanta (w charakterze pełnomocnika) stawiającej do aktów notarialnych;
  • rekomendujemy standard wykończenia nieruchomości i lokali zgodnie z obecnymi trendami;
  • zapewniamy kompleksowe przygotowanie inwestycji do sprzedaży, analizę konkurencji, konsulting, opracowanie strategii sprzedaży;
  • opracowujemy cennik inwestycji w oparciu o aktualną sytuacje na rynku.

2. Prowadzenie

  • określamy ramy i kierunki działań sprzedażowych poprzez tworzenie i ciągłą moderację polityki cenowej oraz warunków okołofinansowych (w tym negocjacji z kupującymi) w oparciu o audyt konkurencyjnych inwestycji w najbliższej okolicy;
  • realizujemy spójną strategię marketingową i sprzedażową skupioną na: bieżącej i bezpośredniej prezentacji oferty przez specjalistów ds. sprzedaży, organizacji i przeprowadzaniu promocji nieruchomości na targach branżowych oraz Dniach Otwartych; obsługę portali branżowych, dedykowanych stron internetowych oraz profili w mediach społecznościach, tworzeniu folderów i materiałów promocyjno-reklamowych, reklamie zewnętrznej i prasowej;
  • zapewniamy dedykowanego sprzedawcę i managera, którzy będą zajmować się Państwa inwestycją,
spotkanie ludzi
biuro sprzedaży

3. Obsługa posprzedażowa

  • zajmujemy się koordynacją zmian budowlanych wprowadzanych przez kupujących (tzw. zmiany lokatorskie);
  • współdziałamy z biurem projektowym, kierownikiem budowy, inspektorem nadzoru, w czasie realizacji inwestycji;
  • działania kończą się pierwszym walnym zebraniem wspólnoty mieszkaniowej (przekazanie właścicieli administracji zajmującą się Zarządzaniem Nieruchomością);
  • pomagamy w wypełnieniu dokumentów klientom ubiegającym się o kredyt ( w imieniu sprzedającego/dewelopera)
  • przekazujemy lokale klientom wraz z protokołami odbioru lokalu.

Jak to działa?

Prowadzenie sprzedaży

ikona

Analiza
Inwestycji

ikona

Dobranie Zespołu
i Narzędzi

ikona

Prowadzenie
Sprzedaży

Sprawdź nasze realizacje

Portfolio
ozdoba ozdoba

Baza wiedzy

najnowsze artykuły

OKR

Autor:  | 0 Komentarzy

Metoda OKR, czyli jak stać się Google’m nieruchomości

Nowy rok to naturalny moment stawiania sobie nowych celów i tworzenia planów. Naszych klientów, czyli przedsiębiorców z branży nieruchomości nie musimy do tego ani zachęcać, ani przekonywać. Deweloperzy najczęściej stawiają…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

Marketing inwestycji czy marketing dewelopera?

Marketing inwestycji czy marketing dewelopera? – oto jest pytanie. Pytanie z serii strategicznych, a może nawet filozoficznych: „czy bardziej opłaca się reklamować określoną inwestycję, czy lepiej inwestować w markę dewelopera?”…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

Sprzedaż zaczyna się wcześniej – w głowie klienta na etapie Internetu

Czy wiesz w którym momencie klient podejmuje decyzję o zakupie nieruchomości? Intuicyjnie zakładamy, że w momencie podpisania umowy. Okazuje się jednak, że ten moment następuje dużo wcześniej i wybór w…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

Softmarketing – i biznes staje się Biznesem

Jesteś przedsiębiorcą, deweloperem, który prowadzi działalność gospodarczą polegającą na realizowaniu projektów na rynku nieruchomości. Jesteś profesjonalistą, nieprawdaż? Chcesz, aby o Tobie i o tym, czym się zajmujesz, mówiono w samych…

czytaj więcej
Relacyjność_deweloperska_w_kilku_zdaniach

Autor:  | 0 Komentarzy

Relacyjność deweloperska w kilku zdaniach

Prowadzenie działalności deweloperskiej, której celem jest nie tylko budowa, ale i sprzedaż nieruchomości, wiąże się z utrzymywaniem kontaktów z wieloma osobami naraz. Stały kontakt z nabywcami jest ważny w pracy…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

Omnichannel – wielokanałowa wszechstronność

Polski rynek nieruchomości jest bogaty w firmy deweloperskie, ilość takich firm sięga setki. Mając tak dużą konkurencję na rynku, przedsiębiorcy decydują się na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, aby poszerzać swoje horyzonty…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

O tym jak deweloper dogadał się z „Zetką”

Rynek nieruchomości rządzi się swoimi prawami. Dlatego każdy szanujący się deweloper powinien znać potrzeby i oczekiwania swoich nabywców. Ale co jeśli ci nabywcy są przedstawicielami pokolenia Z? Dotarcie do tej…

czytaj więcej

Masz pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!

Napisz do nas wypełniając formularz kontaktowy. Odpowiedni specjalista skontaktuje się z Tobą w ciągu 1 dnia roboczego.

    Wyrażając poniższą zgodę, oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z Polityką prywatności, oraz że znam przysługujące mi prawa odnośnie RODO.
    facebook linkedin youtube