Biuro sprzedaży nieruchomości

Jako DeveloPRO możemy pochwalić się ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami deweloperskimi, prowadzeniem Marketingu Nieruchomości oraz w obsłudze i koordynacji biur sprzedaży nieruchomości z rynku pierwotnego.

W swoim portfolio posiadamy przeprowadzenie pełnej obsługi marketingowo sprzedażowej zarówno wieloetapowych projektów mieszkaniowych usytuowanych w ścisłym centrum miasta, jak i kameralnych inwestycji zlokalizowanych na obrzeżach miast.

Znając rynek nieruchomości „od podszewki”, doskonale odnajdujemy się w pracy z klientami indywidualnymi, jak również biznesowymi. Zdobyta na przestrzeni lat praktyka pozwoliła nam na wypracowanie modelowych rozwiązań biznesowych, gwarantując jednoczesne zadowolenie inwestorów oraz przyszłych nabywców lokali.

zapytaj o ofertę
biuro sprzedaży

1. Przygotowanie

  • opracowanie zgodnie z wytycznymi inwestora struktury inwestycji, rodzajów i układów funkcjonalnych lokali mieszkalnych czy domów z uwagi na aktualne potrzeby nabywców;
  •  doradztwo formalno-prawne poprzez: pomoc w określeniu zasad zawierania umów (rezerwacyjnych/przedwstępnych/deweloperskich/warunkowych/przenoszących własność); dostosowaniu prospektu informacyjnego do wymagań ustawowych; zapewnienie osoby dedykowanej (w charakterze pełnomocnika) stawiającej do aktów notarialnych;
  • opracowanie standardu wykończenia nieruchomości i lokali zgodnie z obecnymi trendami
  • kompleksowe przygotowanie inwestycji do sprzedaży, sprawdzenie konkurencji, konsulting, ustalenie strategii sprzedaży,
  • ustalenie cennika inwestycji w oparciu o aktualną sytuacje na rynku.

2. Prowadzenie

  • określenie ram i kierunków działań sprzedażowych poprzez tworzenie i ciągłą moderację polityki cenowej oraz warunków okołofinansowych (w tym negocjacji z kupującymi) w oparciu o audyt konkurencyjnych inwestycji w najbliższej okolicy;
  • prowadzenie spójnej strategii marketingowej i sprzedażowej skupionej na: bieżącej i bezpośredniej prezentacji oferty przez specjalistów ds. sprzedaży, organizacji i przeprowadzaniu promocji nieruchomości na targach branżowych oraz Dniach Otwartych; obsługę portali branżowych, dedykowanych stron internetowych oraz profili w mediach społecznościach, tworzeniu folderów i materiałów promocyjno-reklamowych, reklamie zewnętrznej i prasowej;
  • zapewniamy dedykowanego sprzedawcę i managera, którzy będą zajmować się Państwa inwestycją,

3. Obsługa posprzedażowa

  • zajmujemy się koordynacją zmian budowlanych wprowadzanych przez kupujących (tzw. zmiany lokatorskie);
  • współdziałamy z biurem projektowym, kierownikiem budowy, inspektorem nadzoru, w czasie realizacji inwestycji;
  • działania kończą się pierwszym walnym zebraniem wspólnoty mieszkaniowej (przekazanie właścicieli administracji zajmującą się Zarządzaniem Nieruchomością);
  • – wypełnienie dokumentów dla klientów ubiegających się o kredyt ( w imieniu sprzedającego/dewelopera)
    – przekazywanie lokali klientom/ protokoły odbioru lokalu.

Jak to działa?

Prowadzenie sprzedaży

ikona

Analiza
Inwestycji

ikona

Dobranie Zespołu
i Narzędzi

ikona

Prowadzenie
Sprzedaży

Sprawdź nasze ralizacje

Portfolio
ozdoba ozdoba

Baza wiedzy

najnowsze artykuły

Autor:  |  18 maja 2020  |   0 Komentarzy

Pewne rozwiązanie na niepewne czasy

Pandemia COVID-19 uderzyła w gospodarki na całym świecie i chyba nikt nie jest w stanie w tym momencie przewidzieć jak poważne czekają nas konsekwencje; ale też nikt nie ma złudzeń…

czytaj więcej

Autor:  |  27 kwietnia 2020  |   0 Komentarzy

Deweloper i Digital Marketing, czyli jak nie stracić na pandemii

Pierwotny rynek nieruchomości rządzi się swoimi prawami. W większości przypadków transakcje zawierane są jeszcze przed fizycznym pojawieniem się „produktu”, a to nie ułatwia działań marketingowych. Jak skutecznie promować coś, czego…

czytaj więcej

Autor:  |  27 kwietnia 2020  |   0 Komentarzy

8 tajników magnetycznych tytułów

Mogłoby się wydawać, że dobry artykuł broni się sam. Znaczenie powinny mieć treści istotne dla czytelnika, które cokolwiek wnoszą do jego życia. I nie ma tutaj znaczenia, czy mamy do…

czytaj więcej

Autor:  |  27 kwietnia 2020  |   0 Komentarzy

Sprawdź jak zwiększysz skuteczność kampanii w Google Ads

W wirtualny świecie przyciąganie uwagi realnego klienta to prawdziwe wyzwanie, nawet dla największych przedsiębiorstw i popularnych marek. Trudno jednak nie doceniać możliwości i zasięgu Internetu. W XXI wieku to właśnie…

czytaj więcej

Napisz do nas

Odezwiemy się do Ciebie z konkretną propozycją.

Wyrażając poniższą zgodę, oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z Polityką prywatności, oraz że znam przysługujące mi prawa odnośnie RODO.
facebook linkedin youtube