Biuro sprzedaży nieruchomości

Jako DeveloPRO możemy pochwalić się ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami deweloperskimi, prowadzeniem Marketingu Nieruchomości oraz w obsłudze i koordynacji biur sprzedaży nieruchomości z rynku pierwotnego.

W swoim portfolio posiadamy przeprowadzenie pełnej obsługi marketingowo-sprzedażowej zarówno wieloetapowych projektów mieszkaniowych usytuowanych w ścisłym centrum miasta, jak i kameralnych inwestycji zlokalizowanych na obrzeżach miast.

Znając rynek nieruchomości „od podszewki”, doskonale odnajdujemy się w pracy z klientami indywidualnymi, jak również biznesowymi. Zdobyta na przestrzeni lat praktyka pozwoliła nam na wypracowanie modelowych rozwiązań biznesowych, gwarantując jednoczesne zadowolenie inwestorów oraz przyszłych nabywców lokali.

zapytaj o ofertę
biuro sprzedaży

1. Przygotowanie

  • opracowujemy zgodnie z wytycznymi inwestora strukturę inwestycji, rodzajów i układów funkcjonalnych lokali mieszkalnych czy domów z uwagi na aktualne potrzeby nabywców;
  • zapewniamy doradztwo formalno-prawne obejmujące: pomoc w określeniu zasad zawierania umów (rezerwacyjnych/przedwstępnych/deweloperskich/warunkowych/przenoszących własność); dostosowaniu prospektu informacyjnego do wymagań ustawowych; zapewniamy reprezentanta (w charakterze pełnomocnika) stawiającej do aktów notarialnych;
  • rekomendujemy standard wykończenia nieruchomości i lokali zgodnie z obecnymi trendami;
  • zapewniamy kompleksowe przygotowanie inwestycji do sprzedaży, analizę konkurencji, konsulting, opracowanie strategii sprzedaży;
  • opracowujemy cennik inwestycji w oparciu o aktualną sytuacje na rynku.

2. Prowadzenie

  • określamy ramy i kierunki działań sprzedażowych poprzez tworzenie i ciągłą moderację polityki cenowej oraz warunków okołofinansowych (w tym negocjacji z kupującymi) w oparciu o audyt konkurencyjnych inwestycji w najbliższej okolicy;
  • realizujemy spójną strategię marketingową i sprzedażową skupioną na: bieżącej i bezpośredniej prezentacji oferty przez specjalistów ds. sprzedaży, organizacji i przeprowadzaniu promocji nieruchomości na targach branżowych oraz Dniach Otwartych; obsługę portali branżowych, dedykowanych stron internetowych oraz profili w mediach społecznościach, tworzeniu folderów i materiałów promocyjno-reklamowych, reklamie zewnętrznej i prasowej;
  • zapewniamy dedykowanego sprzedawcę i managera, którzy będą zajmować się Państwa inwestycją,
spotkanie ludzi
biuro sprzedaży

3. Obsługa posprzedażowa

  • zajmujemy się koordynacją zmian budowlanych wprowadzanych przez kupujących (tzw. zmiany lokatorskie);
  • współdziałamy z biurem projektowym, kierownikiem budowy, inspektorem nadzoru, w czasie realizacji inwestycji;
  • działania kończą się pierwszym walnym zebraniem wspólnoty mieszkaniowej (przekazanie właścicieli administracji zajmującą się Zarządzaniem Nieruchomością);
  • pomagamy w wypełnieniu dokumentów klientom ubiegającym się o kredyt ( w imieniu sprzedającego/dewelopera)
  • przekazujemy lokale klientom wraz z protokołami odbioru lokalu.

Jak to działa?

Prowadzenie sprzedaży

ikona

Analiza
Inwestycji

ikona

Dobranie Zespołu
i Narzędzi

ikona

Prowadzenie
Sprzedaży

Sprawdź nasze realizacje

Portfolio
ozdoba ozdoba

Baza wiedzy

najnowsze artykuły

Autor:  | 0 Komentarzy

Google testuje favicony w reklamach tekstowych na desktopie

Google nieustannie pracuje nad nowymi funkcjami, aby użytkownicy mogli czuć się pewniej i swobodniej przeglądając sieć. Jakiś czas temu firma potwierdziła, że aktualnie prowadzi pewien eksperyment. W styczniu bieżącego roku…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

Google rezygnuje z FLoC na rzecz Topic API

Wiele się ostatnio dzieje w sieci. Niezmiennie na pierwszym planie stoi Google ze swoimi nowościami, ale również i zmianami, które na bieżąco wprowadza w życie. Niedawno Google poinformował o swoich…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

Dobór platformy reklamowej do inwestycji

Dobór platformy reklamowej do inwestycji Sposoby promowania inwestycji mieszkaniowych przez deweloperów w ciągu kilku ostatnich lat diametralnie się zmieniły. Kiedyś wystarczyło jedno ogłoszenie w gazecie, trochę ulotek, kilka poleceń oraz…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

Dopasowanie reklam do medium reklamowego

Dopasowanie reklam do medium reklamowego Promocja i sprzedaż inwestycji nieruchomościowych nie należy do najłatwiejszych. Niegdyś najefektywniejszym sposobem promocji były tak proste czynności, jak oferty w biurze nieruchomości, w gazecie, na…

czytaj więcej
Co nas czeka w 2030

Autor:  | 0 Komentarzy

Co nas czeka w 2030?

Co nas czeka w 2030, czyli szybkie spojrzenie w szklaną kulę Ostatnie wydarzenia wywróciły do góry nogami naszą rzeczywistość. Każdego dotknęło to, co dzieje się za naszą granicą, a branża…

czytaj więcej
Branding kulturowy

Autor:  | 0 Komentarzy

Branding kulturowy

Branding kulturowy, czyli jak się przebić w social mediach O konieczności zaistnienia marki dewelopera (a co jeszcze ważniejsze: inwestycji) w social mediach już chyba nikogo przekonywać nie trzeba. Liczby mówią…

czytaj więcej

Autor:  | 0 Komentarzy

Spotkajmy się… skutecznie!

“Dobre spotkanie, to odwołane spotkanie” – ten dość kontrowersyjny bon mot usłyszałem kiedyś podczas, nomen omen spotkania z wysoko postawionym managerem. I zdarzyło mi się z nim zgodzić, gdy podczas…

czytaj więcej

Masz pytania? Z chęcią na nie odpowiemy!

Napisz do nas wypełniając formularz kontaktowy. Odpowiedni specjalista skontaktuje się z Tobą w ciągu 1 dnia roboczego.

    Wyrażając poniższą zgodę, oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z Polityką prywatności, oraz że znam przysługujące mi prawa odnośnie RODO.
    facebook linkedin youtube