Grunty pod inwestycje

Idealna lokalizacja to czasem nie najdroższa działka w centrum miasta, lecz niepozorny teren dokładnie wpisujący się w potrzeby określonej grupy docelowej. Dlatego nasi specjaliści nieustannie wyszukują gruntów z największym potencjałem rynkowym i idealnie pasujących do profilu działalności naszych klientów. Każda propozycja jest przemyślana pod kątem możliwości komercjalizacji, trudności przeprowadzenia inwestycji i spójności z wyłaniającymi się trendami.

W naszej ofercie znajdują się grunty zarówno w centrach dużych miast (Łódź, Warszawa, Kraków, Wrocław) jak i przy istniejących osiedlach mieszkaniowych. Większość oferowanych przez nas gruntów objęta jest MPZP, lub posiada warunki zabudowy. Tereny te mają dogodny dojazd zarówno komunikacją miejską, jak i samochodem. Dbamy o to aby pozyskiwać grunty w pobliżu parków i terenów zielonych. Posiadamy w ofercie również budynki pofabryczne z czerwonej cegły oraz kamienice.

zapytaj o ofertę

Szukasz terenu lub budynku?

Jeśli szukasz terenu deweloperskiego lub budynku do adaptacji prosimy o kontakt. Będziemy oferować Ci nieruchomości idealnie dopasowane do Twoich potrzeb i zamierzeń inwestycyjnych.

Posiadasz teren do sprzedaży?

Jeśli posiadasz teren lub budynek pod inwestycję, napisz lub zadzwoń do nas. Pomożemy Ci w określeniu możliwości zabudowy oraz oszacowaniu ceny. Twoja oferta szybko trafi w ręce firm deweloperskich i prywatnych inwestorów zarówno z Polski i innych krajów jak np. Irlandii, Niemiec, Izraela.

Posiadasz teren do sprzedaży pod inwestycję?

Napisz do nas wypełniając formularz kontaktowy.












    Wyrażając poniższą zgodę, oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z Polityką prywatności, oraz że znam przysługujące mi prawa odnośnie RODO.

    Jak to działa?

    Grunty pod inwestycje

    ikona

    Kontakt

    W pierwszej kolejności ustalimy jakich nieruchomości i w których miastach Polski poszukujesz.

    ikona

    Formalności

    Następnie podpisujemy umowę pośrednictwa, RODO, a w przypadku niektórych nieruchomości umowę o zachowaniu poufności.

    ikona

    Oferta

    Wysyłamy oferty z dokładnymi danymi. Organizujemy oglądanie oraz spotkania z właścicielami. Uczestniczymy w negocjacjach, w razie potrzeby organizujemy akty notarialne i obsługę prawną.

    Sprawdź nasze realizacje

    Portfolio
    ozdoba ozdoba

    Baza wiedzy

    najnowsze artykuły

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Google testuje favicony w reklamach tekstowych na desktopie

    Google nieustannie pracuje nad nowymi funkcjami, aby użytkownicy mogli czuć się pewniej i swobodniej przeglądając sieć. Jakiś czas temu firma potwierdziła, że aktualnie prowadzi pewien eksperyment. W styczniu bieżącego roku…

    czytaj więcej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Google rezygnuje z FLoC na rzecz Topic API

    Wiele się ostatnio dzieje w sieci. Niezmiennie na pierwszym planie stoi Google ze swoimi nowościami, ale również i zmianami, które na bieżąco wprowadza w życie. Niedawno Google poinformował o swoich…

    czytaj więcej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Dobór platformy reklamowej do inwestycji

    Dobór platformy reklamowej do inwestycji Sposoby promowania inwestycji mieszkaniowych przez deweloperów w ciągu kilku ostatnich lat diametralnie się zmieniły. Kiedyś wystarczyło jedno ogłoszenie w gazecie, trochę ulotek, kilka poleceń oraz…

    czytaj więcej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Dopasowanie reklam do medium reklamowego

    Dopasowanie reklam do medium reklamowego Promocja i sprzedaż inwestycji nieruchomościowych nie należy do najłatwiejszych. Niegdyś najefektywniejszym sposobem promocji były tak proste czynności, jak oferty w biurze nieruchomości, w gazecie, na…

    czytaj więcej
    Co nas czeka w 2030

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Co nas czeka w 2030?

    Co nas czeka w 2030, czyli szybkie spojrzenie w szklaną kulę Ostatnie wydarzenia wywróciły do góry nogami naszą rzeczywistość. Każdego dotknęło to, co dzieje się za naszą granicą, a branża…

    czytaj więcej
    Branding kulturowy

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Branding kulturowy

    Branding kulturowy, czyli jak się przebić w social mediach O konieczności zaistnienia marki dewelopera (a co jeszcze ważniejsze: inwestycji) w social mediach już chyba nikogo przekonywać nie trzeba. Liczby mówią…

    czytaj więcej

    Autor:  | 0 Komentarzy

    Spotkajmy się… skutecznie!

    “Dobre spotkanie, to odwołane spotkanie” – ten dość kontrowersyjny bon mot usłyszałem kiedyś podczas, nomen omen spotkania z wysoko postawionym managerem. I zdarzyło mi się z nim zgodzić, gdy podczas…

    czytaj więcej
    facebook linkedin youtube