Szkolenia | DeveloPRO - Marketing Nieruchomości
790-398-298 biuro@4DL.pl

Gdzie?

Warszawa

Kiedy?

16-17 maja

Marketing Zintegrowany i Social Media Marketing

Szkolenie dla Deweloperów

Przyjdź. Poznaj tajniki skutecznej kampanii reklamowej. Zacznij działać i sprzedawaj nieruchomości na każdym etapie inwestycji.

Kup Bilet Warszawa
Ostatnie miejsca

Szkolenie dla Deweloperów: Jak wykorzystać skuteczne narzędzia marketingowe do sprzedaży inwestycji.

Profesjonalne i kompleksowe szkolenie z Marketingu Zintegrowanego i Social Media prowadzone przez specjalistów z branży deweloperskiej. Cały czas śledzimy trendy, nowinki, by przekazywać tylko aktualne informacje. Zrealizowaliśmy ponad 300 projektów dla branży nieruchomości. Dzięki naszemu doświadczeniu, będziecie Państwo mieli gotowe do wdrożenia schematy działań, których użyjecie od razu po szkoleniu!
Co otrzymasz na szkoleniu:

Indywidualne konsultacje

Podpowiem Ci, jakie rozwiązania będą najlepsze dla Twojej firmy. Pomożemy Ci stworzyć efektywny plan kampanii i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Certyfikat ukończenia

Po zakończeniu dwudniowego szkolenia otrzymasz certyfikat, który będzie stanowił potwierdzenie zdobytej przez Ciebie wiedzy i umiejętności.

Prezentację

Do Twojej dyspozycji oddajemy wszystkie materiały wykorzystywane w czasie szkolenia. W ten sposób w każdym momencie szybko i wygodnie powrócisz do istotnych dla Ciebie tematów.

Uczestnictwo w naszym szkoleniu jest adresowane w szczególności do:

  • Właścicieli firm deweloperskich;
  • Menadżerów działów marketingu w branży deweloperskiej;
  • Dyrektorów ds. marketingu w branży nieruchomości;
  • Pracowników biur sprzedaży Inwestycji
  • Wszystkich firm, pracowników i osób zajmujących się marketingiem w branży nieruchomości;

Czego się nauczysz?

Dzięki udziałowi w naszym szkoleniu dowiesz się jak:

  • Jak kreować wizerunek Inwestycji mieszkaniowej w Internecie.
  • Jakie narzędzia wykorzystać do sprzedaży w Internecie Inwestycji
  • Jak dopasować budżet marketingowy do działań w Internecie.
  • Jak powiązać budżety marketingowe ze sprzedażą Inwestycji.
  • Jak ustalić cele komunikacji dla sprzedaży mieszkań/lokali usługowych/domów
  • Nauczysz się tworzyć reklamy które sprzedają mieszkania/domy.
  • Co to jest kreator reklam graficznych.
  • Content marketing dla branży nieruchomości- budowanie treści, która pracuje na sprzedaż i rozpoznawalność Twojej Inwestycji.
  • Poznasz nowe trendy w branży nieruchomości: VOD, Video Marketing, VR, Mobile!
  • Jak działa reklama w Internecie – podstawowe pojęcia.
  • Dowiesz się jakie są rodzaje wyszukiwarek i ich możliwości reklamowe.
  • Dowiesz się co to jest Sieć Wyszukiwania, sieć reklamowa Google, Sieć Partnerów Google.
  • Nauczysz się jakie kanały możesz wykorzystać do reklamowania się w Internecie.
  • Z jakich narzędzi korzystać do tworzenia grafik i reklam w Internecie przy sprzedaży inwestycji.
  • Jakie są trendy w mediach społecznościowych i jaki wpływ mają na branżę nieruchomości.
  • Jakie kanały social media wykorzystać w branży nieruchomości.
  • Jak zwiększać zaangażowanie fanów przy sprzedaży mieszkań, domów, lokali usługowych
  • Jak działać na Social Media – na grupach, wydarzeniach czy profilach prywatnych.
  • Jak działają algorytmy wyszukiwarek i ich wpływ na projektowanie stron www i skutecznych komunikatów reklamowych dla branży nieruchomości.
  • Jakie są podstawowe wskaźniki mierzenia efektywności w Internecie dla branży nieruchomości.
  • Jak zarządzać profilami w mediach społecznościowych Fanpage/Instagram/Linkedin/YT.
  • Jak komunikować się na Facebooku/Instagram/Linkedin/YT w branzy nieruchomości.
  • Jakie narzędzia wykorzystać w Social Media do tworzenia grafik, video, stories.
  • Jakie narzędzia wybrać do monitorowania internetu dla Dewelopera.

Dlaczego warto?

  • Jesteśmy praktykami – przekazujemy wiedzę zdobytą w codziennej pracy w branży deweloperskiej.
  • 7 lat na rynku Polskim.
  • Ponad 300 zrealizowanych projektów dla branży deweloperskiej.
  • 12.720 sprzedanych mieszkań dzięki prowadzonym działaniom marketingowym z wykorzystaniem naszych produktów i przeprowadzonych szkoleniach.
  • Jesteśmy twórcami Platformy dla branży Nieruchomości DeveloPro w skład której wchodzi CRM dostosowany do wymogów RODO, CMS do zarządzania sprzedażą. marketingiem i Wirtualna Rzeczywistość wykorzystywana do sprzedaży mieszkań, domów, lokali usługowych.
  • Cały czas śledzimy trendy, nowinki, by przekazywać tylko aktualne informacje.
  • Będziesz miał gotowe do wdrożenia schematy działań, których użyjesz od razu po szkoleniu!
  • Jesteśmy zawsze dostępni.

Co nas wyróżnia?

  • Wiedza i doświadczenie zdobyte przez 7 lat przy współpracy z deweloperami z całej Polski.
  • Szkolenie będzie prowadzone przez 2 specjalistów z dziedziny Marketingu Zintegrowanego i Social Media.
  • Jesteśmy praktykami prowadzimy kompleksowe działania marketingu dla kilkudziesięciu Firm w Polsce.
  • Jesteśmy certyfikowanymi partnerami Google.
  • Stworzyliśmy narzędzia, które wykorzystywane są z sukcesami w branży nieruchomości do sprzedaży mieszkań, domów, lokali usługowych.
  • Przekazujemy Wam tylko praktyczne rozwiązania, które działają!

Poznaj naszych trenerów

Ewa Świderska

Specjalista ds. Szkoleń Social Media i Marketingu Internetowego w branży nieruchomości. Swoje doświadczenie zawodowe buduje od ponad 20 lat. Pracowałam dla polskich i międzynarodowych Firm. Lata praktyki przyniosły mi rozległą wiedzę i umiejętności zarządzania projektami i sprzedażą. Zajmuje się przygotowywaniem i prowadzeniem szkoleń, opracowywaniem i wdrażaniem Strategii Marketingowych dla branży deweloperskiej. Jestem współtwórcą systemu dla branży nieruchomości DeveloPRO i DeveloCRM.W swojej codziennej pracy wykorzystuje najnowsze technologie i narzędzia.Prywatnie jestem miłośniczką gier planszowych oraz górskich wycieczek. Chętnie zgłębiam tajniki VR, coachingu oraz psychologii sprzedaży, korzystając przy tym ze wsparcia mentora – Mateusza Grzesiaka.

Krzysztof Krawczuk

Trener i konsultant, współtwórca platformy DeveloPro i systemu DeveloCRM zgodnego z RODO. Odpowiedzialny za wdrażanie strategi Marketingu Zintegrowanego w branży deweloperskiej w oparciu o MIX Marketing i hierarchię zachowań AIDAL. Posiadacz wszystkich Certyfikatów Google Partners.Od 2006r. doświadczenie zawodowe z zakresu Marketingu Zintegrowanego zdobywał w polskich i międzynarodowych koncernach, które zapewniło rozległą wiedzę na temat procesów biznesowych, efektywnego rozwoju i zabezpieczeń systemów informatycznych. Od 2011r specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych i narzędzi dla branży deweloperskiej. Jako praktyk z wieloletnim doświadczeniem, z sukcesem wdrożył rozwiązania zwiększające efektywność marketingu i sprzedaży u kilkudziesięciu deweloperów. Uczestnik licznych szkoleń związanych z marketingiem, Mix Mental Arts, psychologią sprzedaży, a także rozwojem. Człowiek czynu, dla którego pozytywne myślenie stanowi główny motor działania. Osoba, dla której nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, którym należy nadać realny kształt i sukcesywnie pracować nad ich realizacją.

Metody i narzędzia wykorzystywane w czasie Szkolenia dla Deweloperów

Dwudniowe szkolenie prowadzone przez doświadczonych specjalistów zostało podzielone na kilka bloków tematycznych, w czasie których wykorzystywane są zróżnicowane metody i techniki pozyskiwania wiedzy i umiejętności. Aby zapewnić uczestnikom jak najlepsze przygotowanie do samodzielnego działania, w trakcie szkolenia wykorzystujemy następujące rozwiązania:

Casy i przykłady

Szczegółowa analiza wybranych przypadków oraz przykładowe zastosowanie omawianych narzędzi, to skuteczna metoda utrwalania zdobywanej w czasie szkolenia wiedzy.

Prezentacja multimedialna

Nasi specjaliści dokładają wszelkich starań, aby bloki szkoleniowe były przejrzyste i usystematyzowane. Dzięki prezentacjom zwizualizujemy dla Ciebie najważniejsze zagadnienia.

Dyskusja

To doskonała okazja do tego, aby wymienić się dotychczasowymi doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia, a także pomysłami na poprawę efektywności kampanii reklamowych.

Warsztaty

To doskonała okazja do tego, aby wymienić się dotychczasowymi doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia, a także pomysłami na poprawę efektywności kampanii reklamowych.

Program szkolenia

Program szkolenia z zakresu Marketingu Zintegrowanego i Social Media w branży deweloperskiej.

09:00

  • Reklama w Internecie – podstawowe pojęcia.
  • Wyjaśnienie pojęć: SEM, SEO, PPC, Konwersja, Cele Kampanii.
  • Zachowania użytkowników w Internecie. Co robią? Co klikają? Jak się zachowują?
  • Udział poszczególnych urządzeń w korzystaniu z wyszukiwarek internetowych – Smartfon, Tablet, Desktop.
  • Określanie grup docelowych i person.
  • Budowanie Strategii Marketingowej w oparciu o Mix Marketing i hierarchię zachowań AIDAL.
  • Dobór kanałów komunikacji i narzędzi dla Inwestycji deweloperskich.
  • Content marketing – jak zwiększyć leady nawet 3 krotnie
  • Event marketing – rosnąca rola w branży deweloperskiej.
  • Video Marketing - YouTube
  • Skuteczne techniki zwiększania ruchu na stronie.
  • Rodzaje wyszukiwarek i ich możliwości reklamowe.
  • Wyniki naturalne (organiczne) i płatne w wynikach wyszukiwania.
  • Zmiana Google AdWords w Google Ads.
  • Podstawy Google Ads: funkcje, zalety, możliwości i sposoby rozliczania.
  • Sieć Wyszukiwania, sieć reklamowa Google, Sieć Partnerów Google.
  • Rodzaje reklam oraz miejsca gdzie będzie ukazywać się reklama.
  • Jak wykorzystać możliwości reklamowe Google w branży Deweloperskiej. Google Ads + wizytówka Google.
  • Jak działają algorytmy wyszukiwarek i ich wpływ na projektowanie stron www i skutecznych komunikatów reklamowych.
  • Strona www, jako potężne narzędzie sprzedażowe – fakty i mity. Jak zrobić stronę www aby zwiększała nawet dwukrotnie sprzedaż inwestycji deweloperskich i zadbać o UX (User Experience)?
  • Kampanie w LinkedIn, Facebook i Instagram – praktyczne metody budowania skutecznych kampanii.
  • Dobre praktyki tworzenia komunikatów marketingowych. Jak się to robi i jakich narzędzi używa?
  • Udział poszczególnych kanałów w uzyskiwaniu ledów sprzedażowych w oparciu o dane branży deweloperskiej.
  • Marketing Automation w branży deweloperskiej.
  • Optymalizacja działań marketingowych. Jak prawidłowo analizować dane i z jakich narzędzi korzystać. Podstawowe wskaźniki mierzenia efektywności. (Google Analytics, Google Search Console).
  • Projekt Marketingowy, po co go robić i jakie przynosi korzyści.
  • Podsumowanie.

09:00

  • Odbiorcy - typy osobowości w Internecie.
  • Charakterystyka odbiorców wg pokoleń – jaki ma to wpływ na branże nieruchomości w Internecie.
  • Profil klienta doskonałego przy sprzedaży Inwestycji.
  • Analiza strategiczna SWOT w branży nieruchomości.
  • Wprowadzenie do Social Media.
  • Facebook - Jak powinien wyglądać profil firmowy i co powinien zawierać w branży nieruchomości.
  • Linkedin - Jak powinien wyglądać profil firmowy i co powinien zawierać w branży nieruchomości.
  • Zakładanie/audyt profili w mediach społecznościowych Fanpage/Instagram/LinkedIn.
  • Wdrożenie do aplikacji Facebook/Instagram/Linkedin – statystyki trendy.
  • Komunikacja na Facebooku/Instagram/LinkedIn/- jak pisać żeby zdobywać fanów przy sprzedaży Inwestycji.
  • Angażowanie społeczności - budowanie angażujących postów, reklama, zasięgi, analiza - kiedy najlepiej umieszczać posty.
  • Przykłady angażujących postów w branży nieruchomości.
  • Tworzenie grup na Facebooku.
  • Rola Video w branży nieruchomości.
  • Kryzys w Social Media – jak sobie z nimi radzić.
  • Jak w praktyce wykorzystać nowości w Social Media.
  • Narzędzia wykorzystywane w Social Media do tworzenia grafik, video, stories.
  • Co o Tobie mówią? narzędzia do monitorowania Internetu.
  • Jak zacząć się Reklamować na Facebooku - Facebook Ads dla początkujących.
  • Tworzenie reklamy z wykorzystaniem menedżera reklam.
  • Jak działa reklama na Facebooku omówienie struktury i funkcji.
  • Wybór odpowiedniej grupy docelowej, rodzaju reklamy i formy rozliczeń.
  • Tworzenie reklamy krok po kroku budżety, grafiki, jak mierzyć efekty.
  • Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją.
  • Przykłady reklam które przynoszą efekty.
  • Przykłady dobrych praktyk reklamowych.
  • Remarketing Pixel Facebooka.
  • Podsumowanie

Zobacz Opinie uczestników, którzy brali udział w szkoleniu.

"Bardzo fajne szkolenie, pełne ciekawych rozwiązań i przydatnych informacji. Poziom zaskakującą wysoki, dla prowadzących nie było trudnych pytań. Szkolenie przeprowadzone przez firmę DeveloPRO jest godne polecenia. Śmiało mogę powiedzieć, że jeden dzień to za mało na tą ilość informacji jaka była przekazana. Dużo przydatnych narzędzi i informacji."

Andrzej

"Polecam szkolenie DeveloPRO. W trakcie zajęć było "samo gęste" poparte statystykami i darmowymi narzędziami do weryfikacji skuteczności reklam czy konwersji strony. Zakres social media z wieloma tipami do zastosowania od razu. POLECAM"

Marcin

"Byłam na szkoleniu przeprowadzonym przez firmę DeveloPRO. Szkolenie okazało po prostu super. Bardzo dużo praktycznej wiedzy oraz dodatkowe dane ze statystyk a to do mnie najbardziej dociera. Szkolenie zorganizowane bardzo profesjonalnie (przerwy w czasie zajęć, dodatkowy obiadek itd). Polecam."

Katarzyna

"Mega Pakiet Profesjonalnej Wiedzy. Dziękuję i liczę na długoletnią współpracę. Home Passion Nieruchomości"

Małgorzata

Najczęściej zadawane pytania

Rejestracja uczestników odbywać się będzie od godziny 08:30
Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest na godzinę 09:00
Zakończenie przewidziane jest na godzinę 17:00

Informacje o dokładnym adresie uczestniczy otrzymają 1 tydzień przed szkoleniem.

Przy podaniu danych do zakupu biletu, należy zaznaczyć opcję „Chcę otrzymać fakturę”, która znajduje się pod formularzem rejestracyjnym.

Cena obejmuje szkolenie dla deweloperów, a w tym: indywidualne konsultacje, dyplom, prezentacje, całodzienny serwis kawowy oraz lunch.

Uczestnicy szkolenia mają zapewnione miejsca siedzące.

Czas wolny w trakcie szkolenia uczestnicy organizują we własnym zakresie.

Zakwaterowanie w trakcie szkolenia uczestnicy organizują we własnym zakresie.

Zapisz się na nasze najbliższe szkolenie

16-17

Maj

Szkolenie dla deweloperów

   890zł netto/osoba 2-dniowe szkolenie

Warszawa

   9:00-17:00